Hoi, mijn naam is Ingeborg. Ik woon in het mooie Zwolle en ben, inmiddels, 3e-jaars student ‘Psychomotorische therapie’ aan het Windesheim. Ik houd er erg van om in de buitenlucht op avontuur te gaan en vind het leuk om deze zomer activiteiten te begeleiden en een gezellig kamp neer te zetten met z’n allen.