Hoi hoi, ik ben Ymke. Ik ben bioloog in hart en nieren en ik vind het heerlijk om buiten te zijn en op zoek te gaan naar dieren. Van vogels tot herten, van hommels tot wolven: ik vind ze allemaal fantastisch gaaf! Ook ben ik heel graag creatief bezig, zo schilder en teken ik het liefste allerlei diertjes, of maak ik ze van klei. Ook ben ik graag met hout bezig om dingen voor zowel mensen als kleine huisdieren te maken.